top of page
Pet City logo

    Vitamini za skotne kuje i dojenje

    Detaljnije o vitaminima za skotne kuje i dojenje

    Naša misija je da ti pomognemo u pravilnoj brizi o zdravlju tvoje kuje tokom perioda skotnosti i dojenja.

    Dobrodošli u svet brige o zdravlju tvoje kuje tokom perioda skotnosti i dojenja! Ova stranica je posvećena pružanju podrške i saveta kako bi osigurao da tvoja kuja bude zdrava, snažna i srećna tokom ovog divnog životnog razdoblja.

     

    Uz naše resurse i preporuke, možeš se osećati sigurno i samouvereno dok brineš o svojoj kuji i njenim štencima. Naš cilj je da ti pružimo sveobuhvatne informacije i alate za pravilnu ishranu i negu tvoje kuje tokom trudnoće i perioda dojenja.

     

    Shvatamo koliko je važno da tvoja kuja dobije sve potrebne hranljive sastojke kako bi održala svoje zdravlje i pružila optimalnu podršku svojim štencima. Zato smo pažljivo odabrali nutritivne suplemente i dodatke ishrani koji su prilagođeni njenim specifičnim potrebama.

     

    Naša ponuda obuhvata širok spektar proizvoda koji sadrže esencijalne vitamine, minerale i antioksidante, neophodne za očuvanje vitalnosti i jačanje imuniteta tvoje kuje. Ovi nutrijenti podržavaju zdrav rast i razvoj štenaca, pomažu održavanju energije i unapređuju kvalitet mlekaTvoja kuja će imati sve što joj je potrebno da bude zdrava i puna života tokom ove posebne faze.

     

    Uz naše savete o ishrani, vežbanju i opštem zdravlju, možeš pružiti najbolju moguću negu svojoj kuji tokom skotnosti i dojenja. Takođe, nudimo ti i informacije o znacima i simptomima koji zahtevaju pažnju, kao i savete za rešavanje uobičajenih problema koji se mogu pojaviti tokom ovog perioda.

     

    Tvoja kuja je tvoj verni prijatelj i partner, a mi smo ovde da ti pomognemo da joj pružiš najbolju podršku tokom trudnoće i perioda dojenja. Uživaj u ovom posebnom vremenu i stvaraj nezaboravne trenutke sa svojom kucom i njenim štencima. Hvala ti što si nam poverio brigu o zdravlju tvoje kuje!

    • Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?
      Očekivani period isporuke je od 2 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
    • Da li mogu da platim kreditnom karticom?
      Nažalost, u ovom trenutku, ne nudimo opciju plaćanja platnom karticom. Svakako, uvek ti nudimo opciju plaćanja po predračunu gde ti kroz mail pošaljemo upustva, te putem svoje bankarske aplikacije u svega nekoliko klikova možeš izvršiti digitalnu uplatu.
    • Da li mogu da poručim kao pravno lice?
      Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
    • Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?
      U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
    • Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?
      Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
    • Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?
      Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
    • Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?
      Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
    • Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?
      Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket, ne brini, kurir će ponovo doći. Naši kuriri će posle prvog neuspešnog dostavljanja paketa, u narednih 48 radnih sati probati još jednom da ti dostave paket, a prethodno te svakako kontaktirati putem telefona koji si nam ostavio kao svoj kontakt prilikom kreiranja porudžbine. Molimo te da ovoga puta budeš na adresi kako bi zasigurno tvoj paket stigao do tebe. Hvala ti!
    • Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?
      Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!
    bottom of page