top of page
Pet City logo

Pravilnik prodavnice

USLOVI KORIŠĆENJA

Korišćenjem našeg internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu: Uslovi). Internet sajt www.petcity.rs jeste internet prodavnica u vlasništvu privrednog društva “PETCITY” doo Beograd, Jovanke Radaković br. 80b, PIB: 114327230, matični broj: 22007122 (u daljem tekstu: Prodavac ili PETCITY).


PETCITY d.o.o. Beograd zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni Uslove unošenjem izmena u ovaj tekst te Vam predlažemo da, s vremena na vreme, posetite ovu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi možda promenili od Vaše poslednje posete.

Uputstvo za online kupovinu

Da biste mogli ostvariti kupovinu na našem sajtu potrebno je da učinite sledeće korake:

  • Registrujte se da biste mogli da naručite proizvode. Pratite uputstva i korake prilikom registracije;

  • Kada pronađete proizvod koji želite da naručite, kliknite na njega da biste ušli na stranicu sa
    detaljnim prikazom ili na dugme "Dodaj u korpu" , pa dugme "Idi ka na kasu" ukoliko želite odmah da kupite;

  • Na strani sa detaljnim prikazom kliknite dugme "Dodaj u korpu" da biste ubacili proizvod u svoju korpu
    za kupovinu;

  • Prikazaće Vam se strana sa sadržajem korpe. Kliknite na dugme "Kupi odmah";

  • Videćete stranu sa detaljima Vaše porudžbine. Proverite i potvrdite detalje narudžbe. Zatim
    kliknite dugme "Kupi" da izvršite poručivanje;

  • Na "Chekout" stranici potrebno je da unesete svoje podatke i podatke o isporuci, te da na dnu stranice kliknite dugme "Place Order & Pay";

  • Vaša porudžbina je na ovaj način je uspešno kreirana. Ukoliko je naručena roba dostupna i
    spremna za isporuku primićete mail kojim se potvrđuje porudžbina. U suprotnom, dobićete
    obaveštenje da poručenu robu nismo u mogućnosti da isporučimo.

Cena i opis proizvoda

Opis proizvoda, odnosno njihova osnovna obeležja i prodajna cena istaknuti su pored slike svakog proizvoda. Prodavac ne garantuje da su istaknuti podaci i slike proizvoda 100% tačni i pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili u roku od 14 dana od dana isporuke proizvoda, a mi ćemo Vam vratiti novac.


Sve cene proizvoda istaknute na sajtu su konačne i u njih je uključen PDV. Cene se ističu i naplaćuju u dinarima. Troškovi isporuke nisu uračunati u cenu, već se dodatno naplaćuju i zavise od težine pošiljke.


Po zaključenju porudžbine na sajtu, dobićete e-mail potvrdu porudžbine. Ovaj e-mail sadrži Vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja. Tek nakon dostavljanja ove potvrde od strane PETCITY-a na mail potrošača, ugovor o prodaji se smatra zaključenim. Bićete obavešteni u slučaju da nismo u mogućnosti da potvrdimo porudžbinu i zaključimo ugovor.

Načini plaćanja

Prilikom kupovine robe na našem sajtu možete odabrati opciju “plaćanje pouzećem”. Prilikom plaćanja pouzećem robu plaćate kuriru koji vrši dostavu. Plaćanje možete izvršiti gotovinom. Takođe, ukoliko želite, možete prilikom kreiranja porudžbine navesti u rubrici “napomena” da želite da izvrši plaćanje po predračunu. U tom slučaju mi ćemo Vas kontaktirati radi dogovora u vezi sa plaćanjem, a moguće je i da nas potrošač kontaktira direktno kada kreira porudžbinu.

Isporuka robe i troškovi dostave

Proizvodi koje poručite na našem sajtu biće Vam isporučeni putem kurirske službi Post express sa kojima PETCITY ostvaruje saradnju.

 

Isporuka će biti izvršena u roku od 2 do 4 radna dana, a najkasnije u roku predviđenom Zakonom o zaštiti potrošača.

Mesto isporuke

Uvek ćemo se starati da isporuku poručene robe izvršimo na adekvatan način i na mestu koje ste naveli prilikom Vaše registracije. Poručenu robu donosimo do Vašeg stana.

Odustanak od ugovora

Potrošač ima pravo da odustane od kupovine u roku od 14 dana od dana od dana dostavljanja naručene robe, bez navođenja razloga.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora, koji se dostavlja na mail potrošača, a može odustanak od ugovora učiniti i na drugi jasan način.


Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo potrošača da vrati robu u određenim situacijama. Imajući u vidu asortiman robe u našoj ponudi, sledeća robe ne može da se vrati usled odustanka:

  • roba koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.

Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Troškove povrata robe snosi potrošač. Roba se vraća na adresu navedenu na obrascu za odustanak.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i, po mogućnosti, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom potrošača u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će potrošaču biti vraćen
na njegov trošak.

Prodavac je, u slučaju odustanka od ugovora, dužan da potrošaču vrati novac bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

Privatnost podataka

Podacima o ličnosti smatraju se oni podaci koji otkrivaju Vaš identitet, npr. Vaše ime i prezime, adresa,
broj telefona ili e-mail.


Zaštita privatnosti ličnih podataka korisnika našeg sajta je od najvećeg značaja za našu kompaniju. Sve
aktivnosti na internetu koje su povezane sa PETCITY-em su usklađene sa propisima Republike Srbije.

PETCITY prikuplja sledeće vrste podataka o ličnosti:

  • Broj telefona

  • Ime i prezime

  • E-mail adresa

  • Adresa (grad, ulica i broj, poštanski broj, broj stana i sprat)

  • Podaci o izvršenim transakcijama plaćanja

  • Drugi podaci ukoliko budu neophodni za ispunjenje određene svrhe

Obradu navedenih podataka vršimo u cilju zaključenja i izvršenja ugovora sa Vama, kao i u cilju poštovanja zakonskih obaveza.
 

Prilikom online kupovine, PETCITY obrađuje Vaše podatke u svrhu pužanja usluga i izvršenja ugovornih i predugovornih aktivnosti, uključujući, ali ne ograničavajući se na pružanje usluga dostave kupljenih proizvoda na kućnu adresu, rešavanje po primljenim reklamacijama, kao i pružanja drugih usluga koje PETCITY nudi svojim kupcima.


Više o obradi podataka o ličnosti možete pronaći na sledećem linku: „Politika privatnosti“.

Zaštita intelektualne svojine

Sadržaj prikazan na ovom sajtu, kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo PETCITY-a i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti. Nije dozvoljeno menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko želite da koristite
sadržaje objavljene na ovom internet sajtu potrebno je da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.

Zabrana zloupotrebe sajta

Korisnicima našeg internet sajta nije dozvoljeno da:

  • ​Ometaju i/ili onemogućavaju bilo koje funkcije povezane sa sigurnošću na sajtu ili funkcije koje sprečavaju ili ograničavaju upotrebu ili kopiranje dostupnog sadržaja;

  • Daju netačne informacije koje se tiču ličnih podataka;

  • Koriste tuđe lične podatke bez dozvole te osobe ili lažno predstavljaju da istupaju u ime trećeg lica, firme ili organizacije;

  • Bave se bilo kojim nezakonitim ili protivpravnim ponašanjem koristeći naš sajt;

  • Modifikuju, ometaju, presreću ili hakuju internet sajt u cilju njegovog onesposobljavanja;

  • Koriste specijalizovane programe radi preuzimanja sadržaja sa sajta.

Ukoliko se prekrši bilo koji od navedenih Uslova mi korisnika možemo onemogućiti da koristi ovaj internet sajt na stalnom ili privremenom nivou. Takođe, možemo preduzeti i druge mere, uključujući, ali ne ograničavajući se na to da podnesemo prijave nadležnim organima.

Izjava o konverziji

All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site

-

'Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.'

 Kontakt podaci – korisnički servis

Adresa: Jovanke Radaković 80b

Telefon: 065 / 9549 - 429

E-mail adresa: info@petcity.rs

Dostava robe i eventualna ograničenja

Petcity d.o.o. Vam nudi dve opcije dostave kako bismo Vam pružili fleksibilnost prilikom izbora načina isporuke:

Standardna dostava: Vaša narudžbina će biti isporučena u roku od 2 do 4 radna dana.

Pick up model: Ukoliko želite da svoj paket preuzmete na adresi našeg magacina, to možete uraditi u dogovoru agentima kontakt centra, pozivom na broj 065 / 9549 - 429 .

Praćenje Pošiljke

Nakon što kurir preuzme Vašu robu iz magacina Petcity d.o.o., dobićete potvrdu putem email-a. U istoj poruci pružićemo Vam referentni broj za praćenje pošiljke i link gde u realnom vremenu možete pratiti svoj paket. Tako ćete u svakom trenutku znati gde se Vaša pošiljka nalazi i kada možete očekivati isporuku na svojoj adresi.

Načini Plaćanja

Plaćanje porudžbine izvršene putem sajta Petcity.rs moguće je izvršiti:

 

  • platnim karticama,

  • uplatom na tekući račun

  • kešom pouzećem

Račun će kupcu biti dostavljen na e-mail.

 

Plaćanje pouzećem obavezuje kupca da paket koji mu bude dostavljen na adresu plati kuriru / dostavljaču na licu mesta gotovinom.

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

 

Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i  CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

 

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.

Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD.  'Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka. Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

Za dodatne delja posetite stranicu Dostava i plaćanje

Politika reklamacija

U skladu sa odredbom člana 12. stav 1. tačka 6) Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021) (u daljem tekstu: Zakon), privredno društvo PETCITY doo iz Beograda-Zvezdara, PIB: 114327230, matični broj: 22007122, adresa sedišta: Jovanke Radaković br. 80b (dalje u tekstu označen kao: Prodavac) donosi ovaj Pravilnik i njime definiše postupak ulaganja reklamacija, i način rešavanja reklamacija koje potrošači ulože na robu kupljenu kod Prodavca, a preko on – line prodavnice (sajta) www.petcity.rs.  

 

Prodavac obavlja maloprodajnu delatnost preko svoje ON-LINE prodavnice (sajta) na web adresi www.petcity.rs .

OSNOVNE ODREDBE
Član 1.

Ovim Pravilnikom uređuje se način postupanja i rešavanja reklamacija potrošača u slučaju nesaobraznosti prodate robe. 

 

Ovaj Pravilnik se primenjuje isključivo prilikom rešavanja reklamacije izjavljene od strane potrošača na robu kupljenu kod Prodavca.

REKLAMACIJA
Član 2. 

Pod reklamacijom, u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača i ovog Pravilnika, podrazumeva se:

 

  1. nesaobraznost kupljene robe sa njenim svojstvima kako je to navedeno u pripadajućoj specifikaciji i/ili deklaraciji;

  2. neisporuka robe;

  3. pogrešna ili nepotpuna isporuka;

  4. fizičko oštećenje robe prilikom prijema.

Član 3.

Potrošač prilikom izjavljivanja reklamacije ima pravo da zahteva otklanjanje nesaobraznost: 

  1. opravkom reklamirane robe; 

  2. zamenom za novu istovetnu ili sličnu robu; 

  3. srazmernim umanjenjem cene kupljene robe; 

  4. raskidom ugovora.

NESAOBRAZNOST ROBE
Član 4.

Potrošač je dužan da se pridržava svih uputstava iz deklaracije u pogledu namenske upotrebe kupljenog proizvoda, njegovog održavanja i sl.

Potrošač ima pravo da kupljenu robu reklamira ukoliko se nesaobraznost pojavi u roku od 2 (dve) godine od momenta prelaska rizika na potrošača (posle momenta predaje kupljene robe potrošaču).

 

Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 (šest) meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.  

 

Prodavac ne odgovara za onu vrstu nesaobraznost, koja je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bila poznata ili mu nije mogla ostati nepoznata (prodaja "robe sa greškom"). 

 

Nesaobraznost robe, u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača i ovog Pravilnika, postoji ukoliko prodata roba nema svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe, a u skladu sa njenom namenom kako je to definisano pripadajućom deklaracijom. 

 

Prodavac ne snosi odgovornost za nedostatke, oštećenja i kvarove na kupljenoj robi koji su nastali usled nepravilnog i/ili nestručnog rukovanja robom, odnosno kao posledica njenog nepravilnog i/ili nestručnog održavanja, transporta, čuvanja i sl.

NEISPORUKA
Član 5.

Ukoliko potrošaču ne bude isporučena pošiljka (npr. poručeni proizvod je izgubljen/oštećen u transportu), potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju i zahteva ponovnu isporuku istog artikla ili povraćaj novca za plaćeni proizvod i troškove dostave.

POGREŠNA ILI NEPOTPUNA ISPORUKA
Član 6.

Ukoliko potrošaču bude isporučen pogrešan proizvod, potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju i zahteva povraćaj novca i troška dostave, a može i da zahteva ponovnu isporuku poručenog proizvoda i tada ne snosi troškove ponovne dostave. 

Ukoliko potrošač ne dobije kompletnu porudžbinu (nepotpuna isporuka), potrošač ima pravo da zahteva povraćaj novca za taj proizvod, kao i troškove dostave. Takođe, potrošač može da zahteva da mu se naknadno dostavi nedostajući proizvod, i tada potrošač ne snosi troškove ponovne dostave.

FIZIČKO OŠTEĆENJE ROBE
Član 7.

Potrebno je da, prilikom prijema, potrošači odmah izvrše vizuelni pregled pristigle robe i njenog pakovanja kako bi na licu mesta mogli odbiti prijem ukoliko utvrde određena fizička oštećenja. U slučaju da potrošač ustanovi fizičko oštećenje robe prilikom prijema potrebno je da odmah, a najkasnije u roku od 24 sata od prijema robe, izjavi reklamaciju. 

 

U slučaju fizičkog oštećenja potrebno je dostaviti minimalno 4 relevantne fotografije svakog od proizvoda za koji se podnosi reklamacija. Najmanje jedna fotografija mora direktno prikazati oštećenje proizvoda, dok još jedna mora prikazati LOT broj svakog od proizvoda za koji se podnosi reklamacija.

POSTUPAK REŠAVANJA REKLAMACIJA
Član 8. 

Reklamacioni postupak potrošač pokreće izjavljivanjem Reklamacije. Reklamacija se može izjaviti putem maila info@petcity.rs. Potrošaču se elektronskim putem na adresu za prijem elektronske pošte (e-mail adresu) dostavlja Potvrda o prijemu reklamacije i broj pod kojim je reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. 

 

Prilikom izjavljivanja Reklamacije potrošač dostavlja Prodavcu sledeće podatke:

• dokaz o kupovini (račun, slip i sl.);

• ime i prezime; 

• adresu, broj mobilnog telefona i adresu za prijem elektronske pošte (e-mail adresu); 

• oznaku artikla (podaci iz računa koji je izdat prilikom kupovine robe); 

• kratak opis reklamirane nesaobraznosti

• način rešavanja reklamacije, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana.

 

Potrošač potvrđuje da su dostavljeni podaci tačni, a posebno podaci o njegovoj adresi, odnosno e-mail adresi i broju telefona, na koje Prodavac treba da dostavi Potvrdu o prijemu Reklamacije i Odluku o odgovoru potrošaču na izjavljenu reklamaciju. 

 

Reklamirani proizvod potrošač šalje putem preporučene pošiljke ili ga donosi lično na adresu: 

“PETCITY” doo Beograd (Zvezdara), Ulica Jovanke Radaković br 80b.

DOSTAVA
Član 9

Prodavac sarađuje sa kurirskom službom “Post express”, osdnosno JP Pošta Srbije preko koje potrošač može da pošalje reklamiranu robu o trošku Prodavca. Potrošač robu, koju reklamira, mora uredno i bezbedno upakovati radi slanja preko kurirske službe.

 

Nakon okončanja postupka Reklamacije, a ukoliko je reklamacija bila neopravdana ili je izvršena popravka ili zamena robe, izvršićemo povrat robe na adresu potrošača, putem kurirske služba.

ROKOVI
Član 10

Prodavac je dužan da na izjavljenu reklamaciju odgovori u roku od 8 (osam) dana.

 

Odgovor Prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom roku će i kako rešiti reklamaciju ukoliko je prihvata.

 

Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

ODLUKE PRODAVCA
Član 11

Prodavac će odbiti reklamciju kada utvrdi da ne postoji reklamirana nesaobraznost. U tom slučaju potrošaču se šalje odgovor putem e-maila ili na drugi pogodan način da je njegova reklamacija odbijena i da može da preuzme svoju reklamiranu robu u prostorijama Prodavca.

 

U slučaju odbijanja Reklamacije, potrošaču se uvek šalje obaveštenje o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, u skladu sa članom 10. ovog Pravilnika.

Član 12

Ukoliko je doneta odluka da se reklamacija prihvati potrošaču se šalje odgovor (e-mail) u kome se obaveštava da je reklamacija prihvaćena i uz koji se dostavlja odluka o odgovoru potrošaču na izjavljenu reklamaciju: 

 

  1. ukoliko je zahtev potrošača popravka kupljenog proizvoda, potrošaču se šalje popravljeni proizvod na isti način na koji mu je prvobitno dostavljen; 

  2. ukoliko je zahtev potrošača zamena reklamiranog proizvoda drugim istovetnim ili sličnim proizvodom, potrošaču se novi proizvod dostavlja nakon što potrošač dostavi popunjena i potpisana dokumenta za povraćaj robe, koja mu se dostavljaju u prilogu e-mail kojim je obavešten da je reklamacija prihvaćena. Ukoliko zamena nije moguća potrošaču će se izdati vaučer za novu kupovinu u protivvrednosti reklamiranog proizvoda; 

  3. ukoliko je zahtev potrošača raskid ugovora, potrošaču će se izdati vaučer za novu kupovinu u protivvrednosti reklamiranog proizvoda, a ukoliko potrošač ipak zahteva povrat novca izvršiće se povrat na isti način na koji je prvobitno izvršio plaćanje. 

VANSUDSKO REŠAVANJE SPORA
Član 13

U slučaju da se reklamacija potrošača ne usvoji potrošač ima pravo da se obrati nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova (da pokrene vansudsko rešavanje spora). Potrošač vansudsko rešavanje spora može pokrenuti putem sledećeg linka:

https://zapotrosace.gov.rs/

EVIDENCIJA O PRIMLJENIM REKLAMACIJAMA
Član 14.

Prodavac void evidenciju o primljenim reklamacijama na nivou privrednog društva kao celine i to u elektronskom obliku. 

 

Evidencija iz stava 1. ovog člana sadrži podatke o:

 

• broju reklamacije koji odgovara broju navedenom u Potvrdi o prijemu reklamacije; 

• podnosiocu reklamacije; 

• datumu prijema reklamacije; 

• datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije;

• robi koja je predmet reklamacije; 

• opisu nesaobraznosti; 

• zahtevu potrošača iz podnete reklamacije; 

• odluci o odgovoru potrošaču; 

• datumu dostavljanja Odluke o odgovoru potrošaču; 

• roku za rešavanje opravdane reklamacije; 

• načinu i datumu rešavanja reklamacije; 

• produžavanju roka za rešavanje reklamacije sa kojim se saglasio potrošač.

GARANCIJA
Član 15.

Garancija je svaka izjava kojom njen davalac (proizvođač, uvoznik, trgovac) daje obećanje u vezi sa robom i pravno je obavezujuća pod uslovima datim u izjavi, kao i oglašavanju u vezi sa tom robom. Garancijom se potrošaču obezbeđuju veća prava od zakonom utvrđenih (od saobraznosti). Garancija ne isključuje niti utiče na prava potrošača u vezi sa saobraznošću robe ugovoru.

 

Garantni list je isprava u pisanom ili elektronskom obliku, odnosno na drugom trajnom nosaču zapisa, koja sadrži sve podatke utvrđene u članu 53. Zakona o zaštiti potrošača. Trgovac je dužan potrošaču preda garantni list ukoliko se roba prodaje sa garancijom. 

 

U slučaju da potrošač reklamira robu po osnovu garancije (nakon isteka perioda saobraznosti) tada se direktno obraća izdavaocu garancije i ima prava data u garanciji

PRAVO NA ODUSTANAK OD KUPOVINE
Član 16.

Potrošač koji je obavio internet kupovinu ima zakonsko pravo da odustane od kupovine u roku od 14 dana od dana isporuke i kupljeni proizvod vrati bez obrazloženja i dodatnih troškova, osim troškova povraćaja robe.

 

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na Obrascu za odustanak od ugovora koji je, prilikom kupovine, potrošaču dostavljen elektronskim putem (na email) ili izjavu može uputiti na drugi nedvosmislen način. Popunjen i skeniran Obrazac za odustanak potrošač šalje na e-mail adresu: info@petcity.rs 

 

Obaveza je potrošača da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Potrošač vraća proizvod na adresu Jovanke Radaković br. 80b, Beograd-Zvezdara.

 

Potrošač snosi trošak povraćaja robe u slučaju odustanka od kupovine. Preuzimanje robe od potrošača može da izvrši kurirska služba koju angažuje Prodavac, a prema cenovniku kurirske službe.

 

Potrošač ima obavezu da proizvod vrati u neoštećenom stanju, u originalnom fabričkom neoštećenom pakovanju, sa svim delovima, neoštećenom etiketom, deklaracijom i sa kompletnom dokumentacijom koju je dobio uz proizvod (npr. uputstvo za upotrebu/montažu, garantni list itd.). Potrebno je da potrošač zapakuje robu na propisani ili uobičajeni način da ne bi došlo do nastanka štete.

Član 17.

Po prijemu vraćenog proizvoda utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

 

Obaveza je Prodavca da potrošaču vrati iznos maloprodajne cene kupljenog proizvoda i troškove isporuke, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag.

 

Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda u tolikoj meri da se proizvod ne može ponovo prodati, odbiće se vraćanje novca potrošaču i kurirska služba će vratiti proizvod potrošaču o njegovom trošku. 

Refundacija

Član 18.

U slučaju odustanka od kupovine, povraćaj novčanih sredstava izvršiće se refundacijom celog na račun potrošača.

 

U slučaju Petcity  d.o.o ne prihvati porudžbenicu, a sredstva su već skinuta, sredstva će biti u potpunosti refundirana.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Petcity doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro,
Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun
korisnika kartice.

OVLAŠĆENJA I ODGOVORNOST
Član 19.

Za dosledno sprovođenje ovog Pravilnika odgovoran je generalni direktor Prodavca, kao i svi zaposleni koji u domenu svog posla rade na reklamacijama potrošača. 

Član 20.

Postupanje suprotno odredbama ovog Pravilnika predstavlja težu povredu radne obaveze u smislu propisa kojima se uređuju radni odnosi i za istu povredu se mogu izreći radno-pravne sankcije predviđene Zakonom o radu i Pravilnikom o radu.

ZAVRŠNE ODREDBE
Član 21.

Na sve što ovim Pravilnikom nije regulisano neposredno će se primenjivati odredbe Zakona o zaštiti potrošača.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu i primenjuje se od 26.07.2024. godine. 

 

 

U Beogradu, dana 26.07.2024. godine

Zaštita privatnosti korisnika

U ime Petcity doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Petcity doo odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 

Sve vezano zaštitu privatnosti korisnika detaljnije možete pogledati na stranici Politika privatnosti

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Petcity doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice

Izjava o PDV-u

PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova

bottom of page