Dostava je besplatna za porudžbine iznad 4.999rsd - Isporuka do vrata - Call centar 065 / 9549 - 429
Torbe za pse
Detaljnije o torbama za pse
Pronađi idealnu torbu za pse koja kombinuje udobnost, sigurnost i stil!
Kada je reč o torbama za pse, postoji nekoliko ključnih faktora koje treba uzeti u obzir. Prvo, udobnost je od velike važnosti kako bi se tvoj četvoronožni prijatelj osećao prijatno tokom šetnji ili putovanja. Torbe sa mekanim oblogama i dovoljno prostora omogućavaju psima da se udobno smeste i opuste tokom vožnje. Sigurnost je takođe bitan aspekt prilikom samog odabira.
Torbe treba da budu opremljene sigurnosnim pojasevima ili kopčama kako bi se osiguralo da tvoj ljubimac ostane čvrsto pričvršćen tokom kretanja. Ovo je posebno važno prilikom putovanja ili šetnje gde može biti puno nepredvidivih situacija. Stil takođe može biti važan faktor prilikom izbora torbe za tvog četvoronožnog prijatelja. Srećom, danas postoji širok izbor stilova, boja i dizajna koji se mogu prilagoditi tvom ličnom ukusu.
Bez obzira da li preferiraš klasičan ili moderan izgled, možeš pronaći torbu koja će ispuniti tvoja očekivanja i istovremeno pružiti potrebnu funkcionalnost. Osim toga, važno je da bude praktična. Trebalo bi da pruža dovoljno prostora za smeštanje svih neophodnih stvari poput posude za vodu, poslastica ili igračaka za psa. Dodatne pregrade ili džepovi mogu biti izuzetno korisni za organizaciju i olakšan pristup tim predmetima tokom putovanja.
Na kraju, kvalitet materijala i izrada torbe su takođe važni. Kvalitetne torbe pružaju trajnost i dugotrajnu upotrebu. Biraj one koje su izrađene od otpornih materijala koji se lako čiste i održavaju. Kada pravilno odabereš torbu za svog psa, možeš uživati u zajedničkim avanturama, bilo da je to šetnja gradom, putovanje ili aktivnosti na otvorenom.
-
Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?Očekivani period isporuke je od 2 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
-
Da li mogu da platim kreditnom karticom?Da, ukoluko želiš da svoju porudžbenicu platiš platnom karticom to možeš uraditi prilikom preuzimanja paketa od kurira.
-
Da li mogu da poručim kao pravno lice?Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
-
Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
-
Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
-
Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
-
Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
-
Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket, ne brini, kurir će ponovo doći. Naši kuriri će posle prvog neuspešnog dostavljanja paketa, u narednih 48 radnih sati probati još jednom da ti dostave paket, a prethodno te svakako kontaktirati putem telefona koji si nam ostavio kao svoj kontakt prilikom kreiranja porudžbine. Molimo te da ovoga puta budeš na adresi kako bi zasigurno tvoj paket stigao do tebe. Hvala ti!
-
Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!