Dostava je besplatna za porudžbine iznad 4.999rsd - Isporuka do vrata - Call centar 065 / 9549 - 429
Poslastice za pse
Detaljnije o poslasticama za pse
Obraduj svoju kucu najlepšim nagradicama.
Poslasticama za pse se obično misli na hranu koja se daje psu kao dodatak glavnoj ishrani, ili kao nagrada za dobre ponašanje. Postoji veliki izbor poslastica za pse na tržištu, uključujući žvakalice, keksiće, nagradice, kosti i razne vrste poslastica za štence, dentalne poslastice, kao i pileće nogice, sušeno meso i koža.
Žvakalice za pse su jedna od najpopularnijih vrsta poslastica, jer pomažu u čišćenju zuba i podstiču salivaciju, što pomaže u sprečavanju zubnog kamenca. Keksići za pse su takođe popularni, a postoje različiti ukusi i veličine, od malih do velikih. Nagradice za pse su kratkotrajne poslastice koje se daju psu kao nagrada za dobro ponašanje ili za neku vrstu treninga. Kosti za pse su takođe popularne, a postoje različite vrste i veličine, od malih koštica do velikih kostiju za guranje.
Poslastice za štence su specijalno formulisane za mlađe pse i sadrže sve potrebne hranljive sastojke za njihov rast i razvoj. Dentalne poslastice su posebno formulisane za čišćenje zuba i poboljšanje oralne higijene psa. Pileće nogice, sušeno meso i koža su takođe popularne poslastice za pse, a nude dodatnu hranu koja je bogata proteinima. Čokolade za pse su specijalno dizajnirane da budu sigurne za njih, jer ne sadrže teobromin koji je štetan za pse.
-
Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?Očekivani period isporuke je od 2 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
-
Da li mogu da platim kreditnom karticom?Nažalost, u ovom trenutku, ne nudimo opciju plaćanja platnom karticom. Svakako, uvek ti nudimo opciju plaćanja po predračunu gde ti kroz mail pošaljemo upustva, te putem svoje bankarske aplikacije u svega nekoliko klikova možeš izvršiti digitalnu uplatu.
-
Da li mogu da poručim kao pravno lice?Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
-
Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
-
Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
-
Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
-
Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
-
Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket u trenutku kada je kurir bio na tvojoj adresu, ne brini, još uvek možeš da preuzmeš svoj paket. Tvoj paket će se u narednih 5 dana nalaziti u tebi najbližnoj Pošti, gde isti u ovom periodu možeš lično preuzeti.
-
Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!