top of page
Pet City logo

Alleva

Detaljnije o Alleva brendu

Pruži svom ljubimcu prirodno uravnoteženu ishranu sa Alleva proizvodima!

Alleva je brend koji se ističe svojom posvećenošću pružanju visokokvalitetne ishrane za pse i mačke. Sa dugom tradicijom u razvoju hrane, Alleva kombinuje najnovija naučna saznanja sa pažljivo odabranim prirodnim sastojcima kako bi stvorila nutritivno uravnotežene obroke koji podržavaju zdravlje i vitalnost ljubimaca. Njihova hrana je formulirana da zadovolji specifične potrebe različitih rasa, starosnih grupa i zdravstvenih stanja, obezbeđujući optimalan unos svih esencijalnih nutrijenata.

Alleva hrana za pse

Alleva hrana za pse je vrhunski brend iz Italije koji kombinuje naučni pristup ishrani sa visokokvalitetnim sastojcima. Bilo da tražite svakodnevnu ishranu, specijalizovane formule za osetljive pse ili hranu za radno aktivne pse – Alleva pokriva sve potrebe.

Mnogi vlasnici koji traže Alleva granule biraju upravo ovaj brend zbog transparentnog sastava, odsustva žitarica, i prisustva funkcionalnih sastojaka poput bilja, probiotika i omega-3 masnih kiselina.

Za one koji traže dodatnu energiju i izdržljivost, Alleva High Energy je posebno formulisan za aktivne i radne pse – pruža visok nivo proteina i kalorija, uz odličnu svarljivost.

Kod pasa sa specifičnim zdravstvenim potrebama, Alleva Care linija nudi formulacije koje podržavaju zdravlje jetre, kože, bubrega ili digestivnog trakta.

Za najmlađe ljubimce, Alleva Puppy & Junior donosi idealan balans za pravilan razvoj, uključujući DHA za zdrav mozak i kalcijum za jake kosti.

Ljubitelji prirodnog pristupa sve češće biraju Alleva Holistic Dog Food, formulisan bez žitarica i sa minimalno obrađenim sastojcima. Ova linija kombinuje holističke principe sa modernom naukom o ishrani.

Ako istražujete Alleva hrana za pse iskustva, pronaći ćete pozitivne komentare vlasnika koji ističu zdraviju kožu, čvrstu stolicu i povećanu vitalnost kod svojih pasa.

Na Petcity.rs dostupna je online prodaja svih Alleva proizvoda, uz brzu dostavu širom Srbije.

  • Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?
    Očekivani period isporuke je od 2 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
  • Da li mogu da platim kreditnom karticom?
    Nažalost, u ovom trenutku, ne nudimo opciju plaćanja platnom karticom. Svakako, uvek ti nudimo opciju plaćanja po predračunu gde ti kroz mail pošaljemo upustva, te putem svoje bankarske aplikacije u svega nekoliko klikova možeš izvršiti digitalnu uplatu.
  • Da li mogu da poručim kao pravno lice?
    Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
  • Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?
    U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
  • Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?
    Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
  • Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?
    Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
  • Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?
    Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
  • Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?
    Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket u trenutku kada je kurir bio na tvojoj adresu, ne brini, još uvek možeš da preuzmeš svoj paket. Tvoj paket će se u narednih 5 dana nalaziti u tebi najbližnoj Pošti, gde isti u ovom periodu možeš lično preuzeti.
  • Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?
    Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!
bottom of page