Dostava je besplatna za porudžbine iznad 4.999rsd - Isporuka do vrata - Call centar 065 / 9549 - 429
Vitamini za pse za imunitet
Detaljnije o vitaminima za pse za imunitet
Učini tvog psa srećnim i zdravim uz vitamine za jači imunitet.
Vitamini za pse za imunitet pružaju ključnu podršku održavanju zdravlja i vitalnosti tvog ljubimca. Kao odgovorni vlasnici, svesni smo koliko je jak imunološki sistem važan za naše četvoronožne prijatelje. Ovi posebno formulisani dodaci ishrani namenjeni su upravo tome - jačanju imuniteta pasa i očuvanju njihovog blagostanja.
Benefiti vitamina za imunitet pasa su mnogobrojni. Redovno unošenje ovih vitalnih nutrijenata pomaže u jačanju imunološkog sistema, čineći tvog ljubimca otpornijim na različite bolesti i infekcije. Vitamini za imunitet takođe mogu pomoći u smanjenju učestalosti i ozbiljnosti alergijskih reakcija, pružajući olakšanje psima koji pate od alergija.
Ovi dodaci ishrane mogu pružiti zaštitu od različitih negativnih faktora koji mogu narušiti zdravlje pasa. Pomažu u neutralisanju slobodnih radikala, koji su štetni molekuli koji mogu oštetiti ćelije i izazvati upale.
Takođe, vitamini za imunitet podržavaju zdravlje kože i dlake, doprinoseći sjaju i vitalnosti krzna tvog ljubimca. Bitnost vitamina za imunitet pasa ne može se prevideti. Pravilan unos ovih vitalnih nutrijenata ima ključnu ulogu u održavanju zdravlja i dugovečnosti pasa.
Kombinacija odgovarajućih vitamina, pravilne ishrane i redovne veterinarske nege osigurava da tvoj ljubimac ima jak imunitet, što mu omogućava da se suoči sa svakodnevnim izazovima i održi optimalno zdravlje. Uzimajući u obzir sve ove činjenice, nije teško shvatiti zašto su vitamini za imunitet pasa ključni za očuvanje zdravlja i blagostanja tvog ljubimca.
Osiguraj da tvoj pas dobija sve potrebne vitamine i pruži mu najbolju podršku za snažan imunološki sistem. Posvećenost koju pokazuješ brinući o zdravlju svog psa imaće direktni uticaj na njegovu sreću i kvalitetan život.
-
Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?Očekivani period isporuke je od 2 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
-
Da li mogu da platim kreditnom karticom?Nažalost, u ovom trenutku, ne nudimo opciju plaćanja platnom karticom. Svakako, uvek ti nudimo opciju plaćanja po predračunu gde ti kroz mail pošaljemo upustva, te putem svoje bankarske aplikacije u svega nekoliko klikova možeš izvršiti digitalnu uplatu.
-
Da li mogu da poručim kao pravno lice?Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
-
Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
-
Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
-
Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
-
Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
-
Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket u trenutku kada je kurir bio na tvojoj adresu, ne brini, još uvek možeš da preuzmeš svoj paket. Tvoj paket će se u narednih 5 dana nalaziti u tebi najbližnoj Pošti, gde isti u ovom periodu možeš lično preuzeti.
-
Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!