Dostava je besplatna za porudžbine iznad 4.999rsd - Isporuka do vrata - Call centar 065 / 9549 - 429
Šamponi za pse
Detaljnije o šamponima za pse
Daj tvom četvoronožnom prijatelju spa tretman iz udobnosti sopstvenog doma - otkrij moć i prednosti kvalitetnih šampona za pse.
Šamponi za pse su proizvodi koji se koriste za pranje i održavanje kože i dlake kod pasa. Oni su specijalno dizajnirani za potrebe kože i dlake pasa i sadrže prirodne sastojke koji čuvaju njihovu prirodnu ravnotežu. Šamponi za pse se koriste tako što se nanose na vlažnu ili suvu kožu i dlaku, u zavisnosti od tipa šampona, i omekšava se masažom i utrljavanjem tečnosti, a zatim se ispere. Ukoliko ste zainteresovani za najbolje šampone za pse, one prirodne i prilagođene rasi tvog psa, onda bi te moglo zanimati i ono o čemu pišemo u nastavku.
Vlažne maramice za pse su proizvodi za brzo čišćenje dlake i kože pasa u situacijama kada nije moguće koristiti šampon. Trimeri za pse su alati za skraćivanje i modeliranje dlake pasa, a balzami za pse služe za negu i hidrataciju iste. Furminatori za pse su alati za uklanjanje mrtvih ćelija dlake i omekšavanje same dlake.
Parfemi za pse služe za osvežavanje i dodavanje prijatnih mirisa tvom ljubimcu, dok se proizvodi za dentalnu higijenu pasa koriste za čišćenje zuba i jezika pasa. Četke za pse služe za češljanje i uklanjanje mrtvih ćelija dlake.
-
Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?Očekivani period isporuke je od 2 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
-
Da li mogu da platim kreditnom karticom?Da, ukoluko želiš da svoju porudžbenicu platiš platnom karticom to možeš uraditi prilikom preuzimanja paketa od kurira.
-
Da li mogu da poručim kao pravno lice?Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
-
Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
-
Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
-
Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
-
Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
-
Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket, ne brini, kurir će ponovo doći. Naši kuriri će posle prvog neuspešnog dostavljanja paketa, u narednih 48 radnih sati probati još jednom da ti dostave paket, a prethodno te svakako kontaktirati putem telefona koji si nam ostavio kao svoj kontakt prilikom kreiranja porudžbine. Molimo te da ovoga puta budeš na adresi kako bi zasigurno tvoj paket stigao do tebe. Hvala ti!
-
Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?Ukoliko si p