Dostava je besplatna za porudžbine iznad 4.999rsd - Isporuka do vrata - Call centar 065 / 9549 - 429
Uklanjanje dlaka, izmeta, mirisa i urina pasa
Detaljnije o uklanjanju dlaka, izmeta, mirisa i urina pasa
Reši se mirisa, dlaka i svega što ostane posle tvog psa u kući i na otvorenom, brzo i lako.
Neka tvoj dom miriše na najbolji mogući način pomoću sredstava za čišćenje posle pasa kako bi se izborio sa najtežim mirisima i mrljama. U Pet City-u ćeš takođe pronaći proizvode za boravak na otvorenom kako bi tvoje dvorište bilo čisto, zdravo i bezbedno, tako da možeš da se igraš sa svojim najboljim prijateljem u bilo kom trenutku.
Poizvodi za održavanje higijene koje će ti biti potrebni za tvog psa variraju u zavisnosti od njihove jedinstvene ličnosti, kao i od njihove rase i starosti. Tvoje potrebe će se promeniti kako tvoje štene sazre u odraslog psa i kada tvoj odrasli pas postane stariji. Srećom, većina proizvoda za pse iz Pet City-a jasno ukazuje da li su prikladni za uzrast tvog psa.
Bez obzira da li usvajaš starijeg psa ili primaš novo štene u svoj dom, Pet City je spreman da ti obezbedi sve zalihe koje će ti trebati da im pomogneš da budu zdravi i srećni u svakoj fazi njihovog života. Ponosni smo što nudimo širok izbor pouzdanih potrepština za pse vrhunskih brendova.
Naš izbor sredstava za čišćenje od pasa uključuje zaštitu nameštaja i automobila, sredstva za uklanjanje dlaka pasa (valjke i rukavice), sredstva za uklanjanje mrlja i mirisa pasa, kesice za izmet i odlaganje otpada,kao i sredstva za dezinfekciju. Pronađi najbolji izbor sredstava za čišćenje od pasa u Pet City-u već danas.
Uklanjanje dlaka pasa
Uklanjanje dlaka pasa, zvuči kao dobro poznat problem svakom vlasniku. Dok sa jedne strane postoje rase pasa koje po svojoj prirodi nisu skloni prevelikom linjanju, sa druge strane neki od naših malih prijatelja ostavljaju dosta svojih dlaka u prostoru gde borave, ali Pet City ima rešenje i tu je da ti pomogne. Pogledaj širok spektar proizvoda poput valjaka i rukavica koji ti mogu biti od velike koristi prilikom uklanjanja psećih dlaka. Neka uklanjenje dlaka pasa bude lakše nego ikad!
-
Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?Očekivani period isporuke je od 2 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
-
Da li mogu da platim kreditnom karticom?Da, ukoluko želiš da svoju porudžbenicu platiš platnom karticom to možeš uraditi prilikom preuzimanja paketa od kurira.
-
Da li mogu da poručim kao pravno lice?Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
-
Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
-
Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
-
Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
-
Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
-
Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket, ne brini, kurir će ponovo doći. Naši kuriri će posle prvog neuspešnog dostavljanja paketa, u narednih 48 radnih sati probati još jednom da ti dostave paket, a prethodno te svakako kontaktirati putem telefona koji si nam ostavio kao svoj kontakt prilikom kreiranja porudžbine. Molimo te da ovoga puta budeš na adresi kako bi zasigurno tvoj paket stigao do tebe. Hvala ti!
-
Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!