top of page
Pet City logo

N&D

Detaljnije o N&D brendu

Jedan od najpopularnijih brendova hrane za pse i mačke. Provereno - Sigurno - Kvalitetno.

ND (Natural & Delicious) je premium brend hrane za pse i mačke koji se fokusira na prirodne sastojke i visoku nutritivnu vrednost. Njihove formule su bogate svežim mesom, voćem i povrćem, bez dodatka žitarica, što ih čini idealnim za ljubimce sa osetljivim stomacima ili specifičnim dijetetskim potrebama. N&D hrana je dizajnirana da podrži optimalno zdravlje, energiju i dugovečnost tvojih ljubimaca, sa posebnim formulama prilagođenim različitim uzrastima i stilovima života. Sa N&D, tvoj ljubimac dobija hranu koja nije samo ukusna, već i zdrava i prirodna.

ND hrana za pse

N&D hrana za pse (Farmina Natural & Delicious) spada u sam vrh kada govorimo o prirodnoj, nutritivno bogatoj i funkcionalnoj ishrani za pse. Bez žitarica ili sa odabranim ancestral grain varijantama (ječam, ovas), ova hrana je razvijena u saradnji sa veterinarima i nutricionistima kako bi zadovoljila sve potrebe pasa – od štenaca do seniora.

Za najmlađe ljubimce posebno su traženi proizvodi kao što su N&D Puppy Food, N&D Puppy Medium, dok stariji psi najčešće konzumiraju N&D Senior Dog Food. Sve formule karakterišu visok sadržaj mesa, povrća i dodataka kao što su quinoa i bundeva (pumpkin) – poznatih po blagotvornom uticaju na varenje i imunitet.

Među popularnim varijantama izdvajaju se:

  • N&D Quinoa Digestion Lamb – odlična za pse sa osetljivim stomakom,

  • N&D Pumpkin formulasbez žitarica, sa bundeva kao funkcionalnim dodatkom,

  • N&D Ancestral Grain – sa drevnim žitaricama za postepeno oslobađanje energije.

Kupci često pretražuju i fraze poput Farmina N&D hrana za pse cena ili N&D hrana za pse iskustva – a komentari su gotovo bez izuzetka pozitivni. Psi rado prihvataju ovu hranu, a vlasnici primećuju poboljšanja u kvalitetu dlake, varenju i opštem zdravlju.

Na Petcity.rs možete pronaći kompletan asortiman N&D hrane za pse uz transparentno prikazano doziranje, jasno označene uzrasne grupe i konkurentne cene. Isporuka je brza, a u ponudi su i akcije i popusti na izabrane pakete.

ND hrana za mačke

N&D hrana za mačke je sinonim za kvalitet, prirodne sastojke i visoku probavljivost. Farmina je razvila linije koje odgovaraju svim potrebama mačaka – od mačića do sterilisanih jedinki i mačaka sa specifičnim probavnim zahtevima.

Posebno su popularne sledeće varijante:

  • N&D Cat Food Pumpkinbez žitarica, sa svežim mesom i bundevom za zdrav digestivni trakt,

  • N&D Cat Food Quinoa Digestion – namenjena osetljivim mačkama sa problemima varenja,

  • N&D Ancestral Grain za mačke – sa prirodnim žitaricama u optimalnom odnosu proteina i ugljenih hidrata.

Potrošači često pretražuju izraze poput N&D cat food, ND hrana za mačke cena i ND hrana – što pokazuje visok nivo interesovanja za ovu vrhunsku liniju. Monoproteinske formule, odsustvo GMO sastojaka i prirodni konzervansi dodatno podižu vrednost ovog brenda.

Na Petcity.rs možete jednostavno uporediti cene, izabrati idealnu formulu za svog ljubimca i poručiti direktno iz udobnosti svog doma. U okviru svake proizvoda jasno je prikazano preporučeno doziranje, što vlasnicima omogućava precizno i bezbrižno planiranje obroka.

  • Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?
    Očekivani period isporuke je od 2 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
  • Da li mogu da platim kreditnom karticom?
    Nažalost, u ovom trenutku, ne nudimo opciju plaćanja platnom karticom. Svakako, uvek ti nudimo opciju plaćanja po predračunu gde ti kroz mail pošaljemo upustva, te putem svoje bankarske aplikacije u svega nekoliko klikova možeš izvršiti digitalnu uplatu.
  • Da li mogu da poručim kao pravno lice?
    Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
  • Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?
    U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
  • Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?
    Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
  • Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?
    Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
  • Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?
    Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
  • Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?
    Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket u trenutku kada je kurir bio na tvojoj adresu, ne brini, još uvek možeš da preuzmeš svoj paket. Tvoj paket će se u narednih 5 dana nalaziti u tebi najbližnoj Pošti, gde isti u ovom periodu možeš lično preuzeti.
  • Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?
    Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!
bottom of page