Kućice za pse
Detaljnije o kućicama za pse
Priušti svom psu prostor kakav zaslužuje, jer oni zaslužuju više.
Imati sopstveno mesto za opuštanje, spavanje i druženje definitivno je prednost za pse svih rasa. Ljudi su možda tek nedavno otkrili privlačnost kućica za pse, ali psi po prirodi vole da žive i provode vreme u njihovim "jazbinama". Psi se osećaju kao kod kuće u svojim udobnim ograđenim prostorima, bilo da se radi o zatvorenim kućicama za pse ili izvan nje u boksu za pse.
Pet City ima mnogo opcija za kućice za pse, od rustičnih drvenih kućica za pse do modernih plastičnih kućica za pse. Napravljene za štenad koji vole prirodu, naše drvene kućice za pse podsećaju na male brvnare i napravljene su od punog drveta poput kedra, bora ili jele, a imamo i one napravljene od paleta.
Njihove konstrukcije su super čvrste, izgrađene od nerđajućeg čelika i podignute od zemlje da bi šape bile suve. Kućica za pse može imati tradicionalni krov sa šarom od šindre, a neke imaju kosi krov koji sprečava da se kiša ne skuplja.
Drvene kućice za pse su zapečaćene sa završnom obradom otpornom na vremenske uslove iznutra i spolja, štiteći tvog ljubimca od hladnih vetrova i kiše. Drvene kućice za pse su odlične za dvorište, ali se mogu koristiti i za terase i balkone.
Izdržljive i moderne, naše plastične kućice za pse dolaze u raznim bojama i pružaju sigurno utočište za pse svih veličina. Imamo savršene kućice za pse za velike i male rase, sa veličinama od izuzetno malih do velikih za pse većeg rasta.
Plastične kućice za pse neće truliti, lako se čiste i otporne su na bledenje i imaju zadnje ili bočne ventilacione otvore za protok vazduha. Bilo da kupuješ malu kućicu za pse ili veliku kućice za pse, naći ćeš pravo mesto za tvog psa koje će zvati dom.
-
Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?Očekivani period isporuke je od 2 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
-
Da li mogu da platim kreditnom karticom?Da, ukoluko želiš da svoju porudžbenicu platiš platnom karticom to možeš uraditi prilikom preuzimanja paketa od kurira.
-
Da li mogu da poručim kao pravno lice?Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
-
Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
-
Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
-
Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
-
Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
-
Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket, ne brini, kurir će ponovo doći. Naši kuriri će posle prvog neuspešnog dostavljanja paketa, u narednih 48 radnih sati probati još jednom da ti dostave paket, a prethodno te svakako kontaktirati putem telefona koji si nam ostavio kao svoj kontakt prilikom kreiranja porudžbine. Molimo te da ovoga puta budeš na adresi kako bi zasigurno tvoj paket stigao do tebe. Hvala ti!
-
Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!