top of page
Pet City logo

    Hranilice za pse

    Detaljnije o hranilicama za pse

    Obezbedi svom psu kvalitetnu hranilicu - Olakšaj sebi svakodnevnicu!

    Hranilice za pse su posebne činije koje se koriste za pružanje hrane psima na uredan i organizovan način. One su od izuzetnog značaja jer omogućavaju psima pravilan pristup hrani i sprečavaju nered i rasipanje hrane po podu. Hranilice za pse mogu biti napravljene od različitih materijala poput plastike, keramike, metala, gume ili drveta, prilagođavajući se različitim potrebama i preferencijama vlasnika.

     

    Automatske hranilice za pse su vrsta hranilica koje omogućavaju automatsko doziranje hrane u određeno vreme, što je posebno korisno kada vlasnici nisu u mogućnosti da lično posluže hranu svom psu. Digitalne hranilice za pse imaju dodatnu funkcionalnost koja omogućava podešavanje tačnog vremena hranjenja i količine hrane. Hranilice za pse sa tajmerom omogućavaju vlasnicima da unapred programiraju vreme hranjenja psa.

     

    Idealne hranilice za pse su one koje odgovaraju veličini i potrebama psa, omogućavaju pravilan pristup hrani i olakšavaju čišćenje. Hranilice za pse za sporo hranjenje su posebno dizajnirane da usporavaju unos hrane i sprečavaju prejedanje kod pasa koji brzo jedu. U našoj online prodavnici Pet City, nudimo širok izbor hranilica za pse, uključujući automatske, rotirajuće, digitalne, sa tajmerom, kao i hranilice za sporo hranjenje.

    Automatska hranilica za pse

    Automatske hranilice za pse, poznate i kao digitalne hranilice za pse ili smart hranilice za pse, su inovativni uređaji koji omogućavaju automatsko doziranje hrane za pse. Ovi uređaji mogu biti povezani putem Wi-Fi konekcije, što omogućava vlasnicima pasa da kontrolišu hranjenje svog ljubimca čak i kada nisu kod kuće.

     

    Automatske hranilice za pse, možete doživeti kao hranilice za pse sa tajmerom, a važno je napomenuti da su vrlo praktične jer omogućavaju programiranje tačnog vremena hranjenja i doziranje određene količine hrane. Na taj način, vlasnici pasa mogu osigurati da njihovi ljubimci dobiju pravilne i redovne obroke čak i u njihovom odsustvu.

    • Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?
      Očekivani period isporuke je od 2 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
    • Da li mogu da platim kreditnom karticom?
      Nažalost, u ovom trenutku, ne nudimo opciju plaćanja platnom karticom. Svakako, uvek ti nudimo opciju plaćanja po predračunu gde ti kroz mail pošaljemo upustva, te putem svoje bankarske aplikacije u svega nekoliko klikova možeš izvršiti digitalnu uplatu.
    • Da li mogu da poručim kao pravno lice?
      Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
    • Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?
      U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
    • Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?
      Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
    • Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?
      Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
    • Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?
      Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
    • Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?
      Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket, ne brini, kurir će ponovo doći. Naši kuriri će posle prvog neuspešnog dostavljanja paketa, u narednih 48 radnih sati probati još jednom da ti dostave paket, a prethodno te svakako kontaktirati putem telefona koji si nam ostavio kao svoj kontakt prilikom kreiranja porudžbine. Molimo te da ovoga puta budeš na adresi kako bi zasigurno tvoj paket stigao do tebe. Hvala ti!
    • Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?
      Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!
    bottom of page