top of page
Pet City logo

Happy dog

Detaljnije o Happy dog brendu

Za srećnog i zdravog psa – izaberi Happy Dog kvalitet iz Nemačke!

Happy Dog je nemački brend vrhunske suve hrane za pse, poznat po svojim prirodnim sastojcima, izbalansiranoj ishrani i recepturama bez veštačkih aditiva. Svaka formula je obogaćena biljnim dodacima, vitaminima i omega masnim kiselinama koje doprinose zdravoj koži, sjajnoj dlaci i snažnom imunološkom sistemu. Bez pšenice, šećera i soje, Happy Dog nudi nutritivno bogatu ishranu prilagođenu svim rasama, veličinama i fazama života pasa.

Happy Dog hrana za pse

Happy Dog hrana za pse je sinonim za kvalitet, sigurnost i nutritivnu ravnotežu. Ovaj nemački brend poznat je po pažljivo razvijenim recepturama koje se baziraju na prirodnim sastojcima, bez veštačkih dodataka i genetski modifikovanih organizama.

Jedna od najtraženijih formula jeste Happy Dog Lamb and Rice Baby – idealna za štence koji prelaze sa majčinog mleka na čvrstu hranu. Ova hrana se lako vari, sadrži jagnjetinu kao jedini izvor proteina i pogodan je izbor za pse sa osetljivim varenjem.
 

Za same početke, odlična opcija je i Happy Dog Baby Original, posebno formulisana za prve faze razvoja štenaca. Obogaćena je DHA i visokim nivoima životinjskih proteina za pravilan rast i razvoj.
 

Za vlasnike koji žele veću ekonomičnost, Happy Dog Profi Line nudi profesionalne formule koje koriste uzgajivači i odgajivačnice širom Evrope. Linije kao što su Happy Dog 34/24 (visokoproteinska) i Happy Dog 26/16 (za aktivne odrasle pse) pružaju odličan odnos cene i nutritivnog kvaliteta.
 

Ako ste tražili informacije kao što su Happy Dog hrana cena ili Happy Dog granule cena, znajte da je ovaj brend dostupan po konkurentnim uslovima u Srbiji – sa redovnim akcijama i brzom isporukom putem Petcity.rs.
 

Bez obzira da li vam je potrebna hrana za štence, aktivne pse, alergične pse ili veliki broj pasa (Profi pakovanja), Happy Dog food nudi rešenja koja prate potrebe svakog vlasnika. Kroz pozitivna Happy Dog hrana iskustva, korisnici potvrđuju stabilnu probavu, odličan apetit i primetne rezultate u energiji i izgledu pasa.

Za dodatne informacije, preuzmite i Happy Dog katalog koji sadrži pregled svih linija, sastava i preporuka za ishranu.

  • Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?
    Očekivani period isporuke je od 2 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
  • Da li mogu da platim kreditnom karticom?
    Nažalost, u ovom trenutku, ne nudimo opciju plaćanja platnom karticom. Svakako, uvek ti nudimo opciju plaćanja po predračunu gde ti kroz mail pošaljemo upustva, te putem svoje bankarske aplikacije u svega nekoliko klikova možeš izvršiti digitalnu uplatu.
  • Da li mogu da poručim kao pravno lice?
    Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
  • Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?
    U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
  • Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?
    Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
  • Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?
    Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
  • Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?
    Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
  • Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?
    Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket u trenutku kada je kurir bio na tvojoj adresu, ne brini, još uvek možeš da preuzmeš svoj paket. Tvoj paket će se u narednih 5 dana nalaziti u tebi najbližnoj Pošti, gde isti u ovom periodu možeš lično preuzeti.
  • Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?
    Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!
bottom of page