top of page

    Dentalne poslastice za mačke

    Detaljnije o dentalnim
    poslasticama za mačke

    Zamisli poslasticu koja čini tvoju mačku srećnom i njen osmeh blistavim!

    Znaš onaj trenutak kada tvoja mačka čuje šuštanje kesice i odmah zna da je vreme za poslasticu? E pa, zamisli da to šuštanje donosi nešto što nije samo ukusno, već i korisno za njen osmeh. Dentalne poslastice za mačke su prava stvar! Svaka mačka ima svoje male rituale. Možda je to jutarnje protezanje, trčanje za laserom ili čak pokušaj da "ulovi" tvoj prst dok se igra. Ali, jedna stvar je sigurna - sve mačke obožavaju poslastice. A šta ako bi te poslastice, osim što su ukusne, bile i korisne za njihove zube?

     

    Dentalne poslastice nisu samo obična grickalica. One su kao mala četkica za zube, samo mnogo ukusnija. Dok tvoja mačka uživa grickajući, poslastica nežno čisti njene zube, pomažući u borbi protiv zubnog kamenca. A kao šlag na tortu, mnoge od njih pomažu i da mačji dah postane svežiji. Naravno, kao i sa svim dobrim stvarima, treba znati meru. Nije poenta pretrpati mačku poslasticama, već joj povremeno pružiti nešto što je i ukusno i korisno.

    • Kada mogu da očekujem isporuku pošiljke?
      Očekivani period isporuke je od 2 do 5 radnih dana od dana kreiranja porudžbenice.
    • Da li mogu da platim kreditnom karticom?
      Da, ukoluko želiš da svoju porudžbenicu platiš platnom karticom to možeš uraditi prilikom preuzimanja paketa od kurira.
    • Da li mogu da poručim kao pravno lice?
      Naravno, na našoj internet prodavnici možeš kupiti i kao pravno lice. Dovoljno je samo da prilikom kreiranja porudžbenice uneseš podatke firme. Uvek možeš iskoristiti i prostor za napomenu kako bi nam prosledio podatke firme. Takođe, možeš nas i kontaktirati putem mail-a ili telefona, kako bismo ti pomogli prilikom procesa kreiranja porudžbenice za svoju firmu.
    • Kako da znam dokle je moja pošiljka stigla i kada mogu očekivati isporuku?
      U trenutku kada tvoju pošiljku predamo kuriru, automatski ti stiže jedinstveni broj za praćenje pošiljke (tracking number). Prilikom posete internet stranice kurirske službe potrebno je samo uneti pomenuti jedinstveni broj i automatski ćeš dobiti uvid u detalje i status svoje pošiljke.
    • Kako da se prijavim za program lojalnosti i ostvarim benefite prilikom kupovine?
      Dovoljno je samo da napraviš svoj nalog na Petcity.rs, automatski pristupaš programu lojalnosti i počinješ da sakupljaš bodove prilikom svake kupovine kod nas. Na stranici: https://www.petcity.rs/korisnicki-nalog/moj-nalog možeš kreirati svoj korisnički nalog. Na stranici: https://www.petcity.rs/city-plus-program-lojalnosti možeš saznati sve o programu lojanosti.
    • Kako da iskoristim svoje bodove u okviru programa lojalnosti?
      Svakom novom kupovinom na Petcity.rs osvajaš dodatne bodove koje možeš iskoristiti tako što ćeš posetiti stranicu Moje nagrade. Na ovoj stranici možeš videti koji su ti sve vaučeri dostupni, a za koje moraš sakupiti još bodova kako bi aktivirao iste. Potrebno je samo da vaučer za koji si prikupio dovoljno bodova aktiviraš, te će se isti automatski aktivirati na stranici korpe kada budeš kreirao svoju novu porudžbinu. Ukoliko budeš imao dodatnih pitanja slobodno nam se obrati na chat-u, putem e-maila, ili putem telefona.
    • Stigla mi je pogrešna pošiljka, šta da radim?
      Ukoliko je došlo do permutacije i greškom ti je stigla pogrešna pošiljka, potrebno je da nas kontaktiraš, putem chat aplikacije, e-maila ili putem telefona. Potrudićemo se da u što kraćem roku rešimo nesporazum i omogućiti ti da dobiješ proizvode koje si poručio. Hvala ti na strpljenju i razumevanju!
    • Kurir je dolazio, ali ja nisam bio u mogućnosti da preuzmem paket. Koja je dalja procedura?
      Ukoliko je zbog nepredviđenih okolnosti došlo do toga da nisi mogao fizički da preuzmeš svoj paket, ne brini, kurir će ponovo doći. Naši kuriri će posle prvog neuspešnog dostavljanja paketa, u narednih 48 radnih sati probati još jednom da ti dostave paket, a prethodno te svakako kontaktirati putem telefona koji si nam ostavio kao svoj kontakt prilikom kreiranja porudžbine. Molimo te da ovoga puta budeš na adresi kako bi zasigurno tvoj paket stigao do tebe. Hvala ti!
    • Pogrešio sam veličinu ili boju proizvoda prilikom kupovine, šta da radim?
      Ukoliko si prilikom odabira proizvoda za svog ljubimca pogrešio veličinu ili boju, budi slobodan da nas kontaktiraš, putem chat-a, e-maila ili telefona, a mi ćemo se potruditi da ti uradimo zamenu ili nađemo najbolje rešenje, kako bi tvoj ljubimac dobio ono što zaslužuje, jer on zaslužuje više!
    bottom of page